FLORMAR Ultra Black Eyeliner

13:39:00

Likit eyeliner sürme özürlüydüm eskiden:) Sürene kadar bulaştırmadığım yer, silmediğim makyaj kalmazdı. Ama şimdi o kadar seçenek var ki; kalem şeklinde olanlar, jel eyelinerlar...
Ama ben artık hiçbirini kullanmıyorum :) Sadece yoğun, yumuşak bir siyah kalem yeterli benim için. Rahat rahat sürüyorum, akmadan bulaştırmadan gün boyu kullanıyorum. Flormar'ın bu kaleminden 2 tane bitirdim bu 3.sü :) Seve seve kullanıyorum...
İsim yapmış pahalı markalarıda kullandığımdan, rahatlıkla söyleyebilirim ki bu üründen memnun kalırsınız...


You Might Also Like

6 yorum

  1. evet bende senin gibiyim,aynısı.bundan memnun kalıp açıklaman çok iyi olmuş sevalcim en kısa zmanda bende almalıyım o zmn,tşklerrr.muahhh

    YanıtlaSil
  2. cnm gerçekten tavsiye ederim. Oldukça beğendim ben. Memnun kalırsın bence ;)

    YanıtlaSil
  3. kesinllikle süper bi ürün elim titremeden düzgün sürebildiğim tek eyerliner=)

    YanıtlaSil
  4. likit gıbı olan kalemmı yoksa normal kalemımı bu arada makyaj guzel olmus
    gozaltına ne surdun bıde beyaz kalem ne marka bayıldım valla masallah :

    YanıtlaSil
  5. SEL, kesinlikle canım kalem gibi olduğundan oldukça rahat ;)
    irem, canım normal kalem, ama biraz daha pigmentli ve yumuşak ;) cnm tşk ederim öncelikle. Göz altı kapatıcısını soruyorsan MAC Prolongwear concealer, beyaz kalemide seneler önce clariesten almıştım. hala var mı bilmiyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. bence de.. bilmem kaç miltonluk kalemlerden daha üstün..flormarı bu ürün için tebrik etmeli..

    YanıtlaSil