AVON Moisture Seduction Lipstick # Fuchsia Fever

19:25:00

Bu ruju Avon'un bu ay çıkan kataloğundan seçmiştim. Aslında rengi görüp almak her zaman güzeldir. Ama bu şekilde de gelen renk size biraz sürpriz oluyor;) Ama ben beğendim... Yapısı ve renk hoş, kurutma gibi bir problem yok. Günlük veya gece için kullanılabilir... Yalnız Avon'un ruj ambalajları size MAC 'i anımsatmadı mı? :)
Ben Avon'da bu tarz benzerliklerle çok karşılaşıyorum. Özellikle parfüm şişeleri ve notalarında :) Mesela bir benzerliğide BURADAKİ POSTUMDA anlatmıştım...




You Might Also Like

4 yorum

  1. Çok güzel bir renkmiş, güle güle kullan. Tam fuşya gerçekten

    YanıtlaSil
  2. çok tşk ederim canım. Gerçektende tam bir fuşya;)

    YanıtlaSil
  3. ben sık kullanmazdım ama bu gidişle kullanacağım gibi görünüyor :)

    YanıtlaSil