23 NİSAN

10:57:00

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınızı kutlarım. 

Bu sabah işe gelirken metrobüsün camından Atatürk'ümün resmiyle, Türk Bayrağımızı Halk Bankası Merkez Binası'na asılmış olduğunu gördüm. O an o kadar duygulandım ve gözlerim doldu ki... Neden mi ???

Bunu ATAM'a ithafen yazmak istiyorum;

Biliyor musun ATAM?
*Ulusumuzu Saltanat yönetiminden kurtardığın için bugünü kutluyoruz ya, ama tekrar biz saltanata geri döndük...
*Bugün Bayramlarını kutlayan çocuklarımızın kaderleri; hak, adalet, haram-helalden bahsedenler tarafından değiştirildi. Sınavlarımız artık şifreli, ders çalışmana gerek yok, şifreyi bil, yeter...

Ama ben şunu biliyorum ATAM...
Seni yerinde rahat uyutmuyorlar... 
Ama bu devran böyle gitmeyecek, birileri elbet buna bir son diyecek.


İçinizdeki Çocuk Hiç Kaybolmasın...


Not: Bunlar benim düşüncelerimdir. Herkes katılmak zorunda değildir ancaaaak, SAYGI duymak zorundadir...

You Might Also Like

0 yorum