Perfect Heels

14:04:00

Kimler bloğu okuyabiliyor yada okuyamıyor gerçekten bilmiyorum. Ancak ben şu an için bütün bloglara erişebiliyorum, herhangi bir DNS ayarı değişikliği yapmadan. Yazmaya ve yazılanları okumaya devam ediyorum.Şu an için bir değişiklik planım yok, bu şekilde devam edeceğim çünkü bu saçmalığın bir an önce düzeleceğini umuyorum. Ama düzelmezse o zaman çözüm yolunu düşünürüz ;)

Bu arada 2010/2011 Nursace Kış Koleksiyonundan aldığım bu botlarıma bitiyorum desem, ne kadar etkileyici olurum :) Hatta bitmekle kalmıyor, giymeye bile kıyamıyorum.Duruşu, topuk kısmının mükemmel dizaynı... Ki genelde ben ayakkabıyı almadan yandan duruşuna bakarım. Bi nevi takıntı... :) Topuğun ayakkabıyla bütünlüğü ve inceliği benim için asıl önemli olan ;)
Beğenenler yorumlarda el kaldırsın :)  





You Might Also Like

5 yorum

  1. begendım el kaldırıyorum
    ikisini birden cok begendım.

    YanıtlaSil
  2. çok tşk ederim canım. yorumlarda diye belirttim çünkü acaba okuyabilen var mı diye merak ettim:) Ben şu an için herkese ulaşıyorum ama çoğu arkadaşta problem var sanıyorum. Çözülse artık şu problem yaaa :S

    YanıtlaSil
  3. az kaldı cözucez.
    eylemdeyiz bu yeter.

    YanıtlaSil
  4. ben cok begendim! mavi taban çok değişik olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Christian Louboutin kırmızı, nursace de mavi yapmış :) Bi ara o da kırmızı yapıodu ama çakma falan denilince maviye döndü galiba :)))

    YanıtlaSil