Makyaj Çekmecemi Karıştıralım Mı Birazcık :))

10:43:00

Normalde arkadaşlarımın makyaj çantalarını karıştırmaya bayılırım. Alırım sürerim denerim palyaçoya dönerim:) Hele birde parfüm varsa tamam... Her tarafıma birşeyler sıkar, her yerimden acayip kokular saçarak gezerim:)))

Gerçi normalde takıntım vardır, bi koku üstüne farklı birşey sıkamam amaaa işin ucunda "denemek" varsa kendimi de durduramam :))) 
İşteeee buda benim makyaj çekmecem. Gerçi tamamı burada değil. Diğerleri makyaj kutumda. Ama bu çekmece bana yetiyor. Aynamda karşısında zaten. Açıyorum, pıtır pıtır ne lazımsa alıp, sürüp sürüştürüp, geri yerine bırakıyorum. Aslada bozulmuyor karışmıyor çekmecenin içi. Benden tavsiye bu şekilde olanağınız varsa, çekmecenizin içine bir düzenleyici koyup ürünlerinizi yerleştirin ve mümkünse bu çekmece aynaya yakın bir yerlerde olsun :) Çünkü ayna ile çekmecem arasında azıcık mesafe bile olsa dağıtıyorum 2 günde çekmeceyi :))

Hadi siz karıştıra durun, bende azıcık çalışayım... Malum işteyim :) Ama sormak istediğiniz birşey olursa buralardayım ;) 
(Resim üzerine tıklayarak daha büyük görebilirsiniz.)

You Might Also Like

10 yorum

  1. ay çok zevkli yaa, ben makyaj dolabı görünce seyretmeye doyamıyorum zaten kendi dolabımı da arada açar kurcalarım :D çünkü biliyorum ki ben makyaja değil ürünlere aşığım :))

    YanıtlaSil
  2. bende arkadaşlarımınkini , daha doğrusu kiminkini görsem açar karıştırırım. Çok hoşuma gidiyo napim... Bütün kozmetik ürünler hakkında bilgim olmasını seviyorum :))

    YanıtlaSil
  3. nyxin allıkları ve conceları nasıl?

    YanıtlaSil
  4. allıkları güzel, ancak concealar'ı aman aman değil...

    YanıtlaSil
  5. sanırım sevmeyenimiz yok :) bu düzenleyiciler gerçekten çok işe yarıyor, bende tavsiye ediyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. süpermiş, çok düzenli, benim için bu mümkün değil:)

    YanıtlaSil
  7. aysuncum benim içinde mümkün değildi ama vallahi oldu:) bende şaşırdım kendime :)

    YanıtlaSil
  8. çekmeceye bakarmısın ne kadar düzenli harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  9. eskiden benimde durum fenaydı, hepsi bir taraftaydı. bir aydır kurtuldum karışıklıktan valla :) hala hepsi yerli yerinde..

    YanıtlaSil
  10. nerde bulunur ki acaba bunlar

    YanıtlaSil