Flowered Hat

18:10:00

İzleyen, yorum yapan arkadaşlarım olmayınca yazmanında bir manası kalmıyor. Ama bu haksızlığa inat yazmaya devam ediyorum. Erişebildiğim sürecede burdayım... Bunu okuyabilen arkadaşlar, sizlerde "BİZ BURADAYIZ, HİÇ BİR YERE GİTMİYORUZ"  demek için lütfen postlarınızı esirgemeyin. 
Belki hiç birimiz farketmeden, birbirimizin hayatının bir parçası olduk. İki de bir gelip Kumanda Panelimi refresh yapıp duruyorum, 2-3 saatde ancak birkaç yeni post görüyorum ve kendimi o kadar yalnız hissediyorum ki :(

Bu şapkayı yanılmıyorsam Atlas Pasajındaki şapkacıdan almıştım. Kendisine bayılıyorum ama yazın kullanmayı daha çok seviyorummm... Bir an önce yasaklar kaldırılsın ve yaz gelsin....
CMOS'cum bu şapka o güzel şapka postun içindi;)

You Might Also Like

6 yorum

  1. Surekli 'yenile' deyip, yeni post gorememek ne aci di mi:(
    Ama cok haklisin canim, bloglara ulasilabildikce post yapin lutfen! Oksuz kaldik uzaklarda:(

    Sapkaya gelince, tabi ki harika. Tam fotr degil, bi de cicekli, acayip sirin bir seymis bu;)

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum sana bi an önce yaz gelsin ve yasaklar kalksın, psikolojimiz altüst oldu :) izlemedeyim cnm ;)

    YanıtlaSil
  3. uvv ne güzel bir sapka bu böyle
    benım done donem takıntılarım degiğişiyo ya.
    pek sapka aksesuarım yokken sımdı gözumhep sapkalarda.
    cok begendım.
    burdayım gitmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. SvGLove,çok kötü birşey ya tek kalmış gibi hissediyor insan kendini. Şapka içinde çok tşk ederim cnm:)
    Cecilia,Kesinlikle cnm ya. öncelikle şu blogger yasağı kalksın, sonrasındada yaz gelsin. Herşey eskisi gibi olsun :(
    Kovakadınıyımben,aynen benimde öyle canım :) ara ara takıntılarım değişir. bazen fularlara, bazen bandanalara bazende taçlara takarım. Şu ara bende şapkalara takıntılıyım senin gibi :))

    YanıtlaSil
  5. ooo sapka harıka ama saçlar daha harika:)buralardayız canım sıkma sen canını.yazıda hiç sevmem ilk bahar son bahar başka mevsim olmasa ne gzel olur:)

    YanıtlaSil
  6. arya canım çok sağol. valla aslında yazın sıcaklarıda gerçekten bunaltıcı oluyo :) Haklısın en güzeli baharlar;)

    YanıtlaSil