Ben Bugün Diyetteyim # 2

19:01:00

İlk gün başladık bir alamete gidiyoruz kıyamete misali bugünde 2. günümdü :) Benim diyet dediğim öle kalıplar içerisinde değil burada da söylediğim gibi. Gün içerisinde ne yiyorsam bunların porsiyonlarını daha aza indirmek, ekmeği fazla tüketmemek o kadarcık. Etkisi oldukça fazla, öneririm ;)

Bu sabah 51,3 kg 'dım. 500gr vermişim :))
Sabah: Sosisli sandwich, şekersiz çay
Öğle: Bir porsiyon balık ve roka
Akşam: Etli salata.
Bakalım yarın kaç gram vermiş olacağım ??? Hadi kızlar sizleride bekliyorum :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. Haftasonu diyete başlamak namümkündü benm için ama pazartesi start vereceğim canım. Senin menülerden de kopya çekicem biraz:))

    YanıtlaSil
  2. pazartesiye senide bekliyorum canım ;) kopya çek canım da benim gün içinde işyerinde erişebildiğim yiyecekler bunlar oldugundan seçimlerim böyle:) ay kurtulsak şu kilolardan bir an önce ;)

    YanıtlaSil