Moschino Cheap And Chic Spring 2011 ve Benim Yorumlarım

14:33:00

Moschino'nun 2011 Spring koleksiyonuna bayıldım. Rengarenk, cıvıl cıvıl... Demek ki ne yapıyormuşuz renkleri hayal gücümüzle mixleyip baharda rahat rahat salınıyormuşuz :)

Aşağıda sağdaki şortlu kombin mükemmel...


Her renk ve deseni karıştır giy...

Aşağıdaki her iki kombinede bayıldım. Özellikle sağdaki Blazer'a... Benim Olll, Pleasee...

Şifon gömlek ve mini etekli kombin çok cool...

Senin ne güzel pantolonun var.. Ver bakim bana :))

Siyah ve beyazı da renklerle karıştırıp giyiyoruz..

Aşağıda sağdaki kombin bana direk G Lounge'u anımsattı. Nerede artık bir smile görsem aklıma direkmen Gizzy geliyor:)

Uçuşan elbise çok fresh... Bu iki elbise DIY olarak yapılabilecek unsurlar içeriyor bence;)

You Might Also Like

9 yorum

  1. moschino , geçen sezonda favorilerimdendi ...
    çok başarılı :)

    YanıtlaSil
  2. Oldum olasi Moschino'yu severim canim. Bu koleksyonu da is yapar=)

    YanıtlaSil
  3. habinos, bencede canım, desenlerin ve renklerin karışımı çok başarılı.

    Stil Direktörü'm , Moschino'ya bende bayılırım. Alabilirsem şu renkli blazerı gözüme kestirdim bile ;)

    YanıtlaSil
  4. Bu sene zaten rengarenk olmak moda. Ki seçtiklerin öyle tatlı ki. En sondaki ilk elbise benim olmalı !! ^.^

    YanıtlaSil
  5. mis gibi, cnm hemen yanında duran da benim olsun mu ?? :)

    YanıtlaSil
  6. pembesinti, ay cnm benim yaa çok tşk ederim merak ettiğin için. Valla tatil izin hastalık derken, araya birde isteksizlik durumu girdi, ara bayağı uzadı ama az kaldı dönerim 1-2 güne ;)

    YanıtlaSil
  7. Yanındaki senin olsun bittabi :)

    Mimledim bu arada, haberin olsun ^.^

    http://miskinkek.blogspot.com/2011/02/mim.html

    YanıtlaSil
  8. cnm mim'i yanıtladım ;)

    YanıtlaSil