La Senza Güzellik ve Kozmetik Koleksiyonu

10:18:00

Park Bravo Group mağazalarını oldum olası sevmişimdir. Özellikle de Nine West'den ötürü ;) İç giyimdede La Senzayı çoğunlukla tercih ederim. Mail kutuma düşen bir haberle herkesi sevindirmek istiyorum ;) La Senza güzellik ve kozmetik koleksiyonunu TR'ye getirmiş. Neler mi var; parfümler, vucüt losyonları, body mistler, dudak parlatıcıları, ojeler....Ben biraz Victoria Secret vari bulsamda iyi bir iş yaptığını düşünüyorum.Çünkü VS'nin ürünlerini internetten siparişle alıyoruz çoğu zaman. Ayrıca fiyatlarıda ortalama birbirine benziyor. Hadi bakalım hepimize hayırlı ola :) En kısa zamanda denemeli ;))



  

You Might Also Like

3 yorum

  1. Hiç denediğin oldu mu? Çok şeker duruyorlar. Ankara'ya gider gitmez bakınacağım. Ya amabalajla resmen bizi tavlıyorlar :D:D

    YanıtlaSil
  2. canım bir kaçını denedim la senzada, koku bakımından victorias ve claries in birkaç body splash ına benzettiğimden fiyat bana fazla geldi :) Ama eğer ihtiyacın varsa seçenekler arasında olabilir. Ama ambalajlar çok çekici.

    YanıtlaSil
  3. la senza ürünlerini mağazasında bulamadım nerden temin edebilirim yardımcı olursanız sevirim tşkler

    YanıtlaSil