Yılbaşı İçin Uygun Öneriler

10:39:00

Yağmurlu, çamurlu, karlı, kışlı bir günden hepinize kocaman bir GÜNAYDIN...
Bu ne yaaa, resmen işe gelene kadar sırılsıklam oldum. Neler mi başıma geldi :) Ne gelmediki; saçlarım mahvoldu, çorabıma kadar ıslandım (allahtan işyerinde extra ayakkabı ve ince çorap bulundururum), O ıslaklık yetmezmiş gibi bir de metrobüs üzerime su attı :) Ne küfürler ettim, ne siz sorun ne ben söyleyeyim :)
Neyse uzatmadan asıl konuya girelim :)
Yılbaşına çok az bir zaman kaldı. Kimimiz ne giyceğimize, neler yapacağımıza çoktan karar verdik, ama kimimiz hala düşünme aşamasındayız. Ama bildiğiniz gibi gece kıyafetleri fiyat olarak aldı başını gidiyor. Eee bunun kıyafet   masrafı var, yılbaşı mekan masrafı var, var oğlu var.
Sizde benim gibi sayılı giyeceğimiz kıyafetlere fazla paralar ödemek istemiyorsanız buyrun sizin için seçtiğim seçeneklere bir göz atalım :













Bu elbiselerin fiyatları 44,9 tl - 49,9 tl arasında değişiyor. 
Modanın Merkezi Online Alışveriş sitesinden diğer elbiselere de göz atabilirsiniz. 

Ben bayağı birşeyler beğendim. Almayı düşünüyorum. 

You Might Also Like

3 yorum

  1. 45 lira bu ürünlere çok bence
    uzakdoğu yapımı çünkü,ebayda falan 5-10 dolara satılıyor
    ama sen bilirsin yine de

    YanıtlaSil
  2. Elenor Tiwele, bilgilendirdiğin için tşk ederim canım. Ama ben ebaydan alışveriş yapmadığımdan fazla bilmiyorum :s Birde kargo beklemeyi sevmediğimden en hızlı ne gelecekse onu tercih etmek zorunda kalıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Üzerinden çok zaman geçmiş belki buradan alışveriş yapmışsındır ancak yapmadıysan söyleyim kesinlikle alma! Ben bunlardan e bayden aldım çok komik fiyatlara hani çok iyi şeylerde beklemiyordum ama bu kadar da kötü olamaz. Kumaşlar kalitesiz, dikişler kalitesiz. Orada diz üstü gözüken elbiseler bana resmen mini oldu ki boyumda 1,68 yani çok da uzun boylu değilim. Bu kadar paraya başka yerlerden çok daha güzel şeyler alabilirsin.

    YanıtlaSil