TBS - Neroli Jasmin

12:05:00

The Body Shop'un ürünlerini -vücut olsun, makyaj olsun- çok beğenirim. Vücut için Vanilla serisini kullanırım, bittikçe mutlaka yenisini alırım. Değiştirmeyeceğim serilerimdendir :) Bu aralar TBS'de bazı serilerde "2 al 1 öde" kampanyası var. Buna vanilla, neroli jasmin serileri de dahildi. Vanilla'm yeteri kadar olduğundan neroli jasmini deneyeyim dedim. Aman allahım, mis gibi bir koku. Keşke önceden deneseymişim dedim. Vanilla'yı sevenler mutlaka bu seriyede bakmalılar. Beğeneceğinizden eminim...
Neroli Jasmin:
Portakal çiçeği yağı anlamına gelen neroli, adını Nerola Prensesi’nden almaktadır. Prenses, kendisini beğenenleri büyülemek için bu parfümü kullanırmış. Bu olaydan esinlenerek yarattığımız Neroli Jasmin, yasemin, vanilya, sandal ağacı ve portakal kokularından oluşuyor. Sürer sürmez kadınsı gücünüzün farkına varacaksınız.


You Might Also Like

3 yorum

  1. Selamlaaar ! Benim de TBS den favorilerim Vanilla ve Neroli jasmin serileri :) Ama ben sadece body mist lerini alıyorum,birkaç senedir vazgeçemedim valla parfüm niyetine bunları kullanıyorum ben :)) Vanilla daha ağır ve kalıcıdır,Jasmin de kalıcı ama Vanilla kadar değil ve daha hafif.Ben de Jasmin serisinin 2 al 1 ödeye girmesini bekliyordum,ve haberi duyar duymaz salı günü koştum aldım :D Ama kampanya perş.bitiyor demişti bana görevli ... Güle güle kullan ! ;)

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle hoşgeldin canım... valla ben arada parfüm kullanıyorum ama genellikle bu serilerden vazgeçemiyorum günlük kullanımda :) hımmm ben istiklal deki TBS ye sorduğumda 1 hafta daha devam eder falan dedi ama olmayadabilir :) güle güle kullanalım cnm ikimizde. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Yyaaaayy!!! TBS Neroli Jasmin bir numara! <3

    YanıtlaSil