Soğuk ve Rüzgarlı Havaya İnat, Etek...

14:43:00

HEDİYE ÇEKİLİŞİME KATILMAK İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ...

Hava birden bu kadar değişir mi yaaaaa... Sabah resmen bir taraflarım dondu. Ama Rafet'e çaktırmıcam diye şekilden şekile girdim :) "Bu havada etek giyilir miiii ???" diye diye işe geldik. "Ben giydim, ben üşüyorum sananeeeeee :)"... Diyemiyorum tabiki... Burdan okur :)))
Bu arada kendimi lise günlerimdeki gibi hissettim. Bu sezon Liseye Dönüş çok moda....

Jean Etek : McKenzy
Triko : MNG
Çorap : Penti  - Burada
Çizme : Enes 
Kemer : Sisley

You Might Also Like

2 yorum

  1. ne güzel böyle etekler giyebilmek bende herşeye rağmen giyenlerdenim ama sevgilim ben etek giydiğimde her yerine bir kulp taktığında dahada giyesim geliyo böyle fulll mini etekler:) sanada çok yakışmış şekercik :)

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim canım benim ;) bende dün inatla giydim, hani çocua atma yavrum, vurma yavrum dersinde inadına atar ya aynı öyleyim :) Bana söylenince tersini yapasım geliyo :) Karışmasa bana ne güzel geçincez demi ama :D

    YanıtlaSil