OKUYUN... Sistem...

15:23:00

Eğer sizde benim gibi gerilim,polisiye, macera ve sürükleyici romanları beğeniyorsanız mutlaka okumanızı tavsiye ederim. Elinizden bırakamayacak, eğer birazda teknolojiye düşkünseniz veya benim gibi bu sektördeyseniz, hemencecik bitirmek isteyeceğiniz bir kitap.
Karl Olsberg'i gerçekten tebrik etmek isterdim bizzat. Çağın gerilim romanına imzasını unutulmayacak biçimde atmış... Okunca sizlerinde bana hak vereceğinize inanıyorum...


Kitabın Tanıtımı :
Adı: Pandora
Türü: Yeni nesil bilgisayar virüsü
Özellikleri: Öğreniyor,büyüyor, öldürüyor...
Hissedarlarına yapacağı sunumda, kurucusu olduğu yazılım şirketinin geliştirdiği ve Google'la rekabet edebilecek arama motorunu tanıtan Marc, yarattığı yapay zekânın yalnızca birkaç küçük kusuru olduğunu sanıyordu. Yazılımın hazırlanmasında çalışan iki programcının esrarengiz ölümünden sonra, virüsün dünyadaki internet ağına hızla yayıldığı ve ulaştığı her yerde korkunç bir kaos ve yıkım yarattığı anlaşıldığında, işlemediği iki cinayetin zanlısı olarak aranmaya başlamıştı bile. Eski çalışanı Lisa ile birlikte bu yapay zekânın üstesinden gelip dünyayı kurtaracak bir antivirüs programı yazmak için ölümüne bir savaşa giriştiler. Ama daha hiçbir şey görmemişlerdi... 

Bilgisayarlarının,açıp kapadıkları basit makineler olduğunu düşünenler! Düğmeye basmadan önce bir kez daha düşünün! 

You Might Also Like

0 yorum