İşteyim, Klasiğim, Uykusuzum :)

11:08:00

Herkese MUTLU GÜNLER diliyorum öncelikle. Uykusuzum, uykum var, uyumak istiyorum.

Ayrıca, Açlık Oyunları serisinin yazarı Suzanne Collins sözüm sana, "Mahvettin beni :) senin yüzünden uyuyamıyorum, böyle bir kitap yazılır mı ya, elimden bırakamıyorum..."
Neyse bugünde böyleyim. İşyerim gerektirdiği için genelde klasik giyim tercih sebebim :s


Badi : Centro
Kalem Etek : Mango(Boyu dizaltıydı terzimde kısalttırmıştım.)
Hırka : Terkos
Botie : Mango
Kemer : Koton
Çorap : Penti

You Might Also Like

8 yorum

  1. Canım çok şıksın:)Benim gözüm botielerde kaldı bu arada çok güzel canım:)

    YanıtlaSil
  2. senın her halin güzel...Bootilerde harika canım ;)

    YanıtlaSil
  3. inş en kısa zamandan kitabı bitirir ve düzenli uyumaya başlarsın cnm

    YanıtlaSil
  4. Zeto, cnm çok tşk ederim beğenmene çok sevindim ;) Yalnız mangoda indirimde şimdi bilgin olsun ;)

    Princess'im, çok tşk ederim hayatım...

    Pembeesinti,inş biter diyeceğim canım ama serinin daha 2 kitabı var. Uykusuz gecelere devam :D

    YanıtlaSil
  5. şık sade ve hezaman ki gibi çok güzelsin.

    YanıtlaSil
  6. bootielere bayıldımm benn :)

    YanıtlaSil
  7. melis çok teşekkür ederim canım ;)

    YanıtlaSil