İherb'den İlk Siparişimizi de Verdik... Hayırlısı...

16:41:00

Arkadaşlar bu ara tırnaklarım çok fena durumda. Resmen üstten deri gibi soyulmalara başladılar. Hiç uzatamıyorum devamlı kırılıyorlar. Artık sıkıldım bu durumdan ve çareler aramaya başladım. Justmakeup' da aynı durumdan müzdarip, Biotin kullanmaya başlamıştı bildiğiniz gibi. TR deki fiyatlarına baktım. Now Biotin 5000mcg 100 kapsül fiyatı 49-50tl gibi bir fiyatı var. İherb'de 9-10$ arası, farka bak :D Bende siparişime almak istediğim ve Burada bahsettiğim serumla birlikte yüz yıkama jeli ekledim. Shipping'de dahil toplam 31$'a bu işi kapattım :) yani 46-47 tl'ye hem biotin, hem serum, hemde yüz yıkama jeli sahibi olmuş oldum... Gelince hepsini deneyip , yazacağım.




You Might Also Like

4 yorum

  1. ben de aynı dertten çekiyorum canım :( hadi bakalım yorumlarını b ekliyorum merakla :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan
    akneli ciltlerde sivilcelerin iyice kötüleşmesine neden olabiliyomuş
    dikkat et

    YanıtlaSil
  3. çinko ve C vitamini desteklerini almanı tavsiye ederim. hem tırnağa hem de cilde çok iyi geliyor. ben kullanıyorum çok memnunum..

    YanıtlaSil
  4. iherb ile ilgili yeni düzenlemeden sonra sipariş vermek imkansız hale gelmiştir.. konuyla ilgili lütfen destek veriniz

    http://forum.donanimhaber.com/m_45758109/mpage_1/key_/tm.htm

    YanıtlaSil