Bvlgari - Jasmin Noir

17:28:00

Bu aralar kokulara karşı felaket derecede zaafım var. Beğendiğim bütün parfümler benim olsun istiyorum :S
Geçenlerde Sephora'da denedim. Mükemmel bir parfüm. Mis gibi yasemin kokuyor. Parfüm arayanlara, denemek isteyenlere bunu es geçmemelerini öneririm ;)
Bu arada bu seri Strawberryde indirimde. Hemde kofre olarak. Birileri bana bunu hediye olarak alsa hiçte fena olmazdı :D

Tepe Nota : Yeşillik Özleri, Gardenya Yaprakları 
Kalp Notası : Zambak Yasemin Absolütü,  Saten Badem 
Dip Nota : Kıymetli Odunlar,  Tonka Tohumu Absolütü , Meyan Kökü 

You Might Also Like

9 yorum

  1. şükür açtı :) neyse canım bu koku benım gelin parfümümdü strawberryden almıştım bende şuanda da harıka bi indirimi var ama şunu belirtmek isterım ki çok kalıcı bi koku degıl!!yada bende öyle oldu bılemıyorum...yinede harika bi kokudur cidden..Keşke çok daha kalıcı olsaymış..çok öptüm ;)

    YanıtlaSil
  2. canım benim içinde kalıcılık çok önemli ya. Almam lazım gün içinde parfümün kokusunu :) Edp'si bile kalıcı değilse, Edt sini düşünemiyorum :) bi daha deniyim en güzeli bakim ne kadar kalacak üzerimde :s

    YanıtlaSil
  3. bu parfum benımde gelın bohcamdakı parfumdu...cok severım ve kesınlıkle kalıcı...kıyafetlerden bıle cıkmıyor uzun muddet

    YanıtlaSil
  4. canım bugün tekrardan deneyeceğim. eğer kalıcılğı yerindeyse mutlaka alırım. Ama koku şahane ona diyecek tek kelime yok :)

    YanıtlaSil
  5. şu an üzerimde:) en en en bi sevdiğim kokularımdan. bu şişe annemden hacı, devamı gelecek ama kesinlikle!

    YanıtlaSil
  6. seda, şu an gidip annemle kavga etcem, bizimkinin parfüme karşı alerjisi varda :) bizimkide kullansa ben el koysam keşke :) biraz tuzluca bir parfüm ama bekliyorum birisi yurtdışı yapsada aldırsam :)

    YanıtlaSil
  7. evet evet, bazı parfümler cidden yatırım değerinde oluyor!:))

    YanıtlaSil
  8. çok kalıcı değil bence ARMANİ DIAMONDS tavsiye ederim benziyor ve daha kalıcı

    YanıtlaSil
  9. Mayka, evet canım test edebildim sonunda. 2 saat sonra sıktığım yerde hiç birşey kalmamıstı :s Dün seninde dediğin gibi Diamonds 'u denedim. Ama almadım :S Keşke alsaymışım :s

    YanıtlaSil