Yeni Yıl ve Yeni İstekler

15:20:00

Bu aralar bloğa yazmıyorum, evet bilerek ve isteyerek :) Çünkü çok fazla yapmam gereken şey var ve yapmıyorum. Eğer bloğa yazarsam kendimi suçlu hissedeceğim :) Ödevlerime hala bakmadım ve bir haftam kaldı ne yapacağım hala bilmiyorum :)Benden size tavsiye sakın çalışırken yüksek lisans yapayım demeyin :)) (şaka şaka)
Neyse yeni yıl heyecanı beni çok erken sardı bu sene :) Ne yapacağız, nereye gideceğiz ve en önemlisi ben ne giyeceğim :)
Yeni yılda o kadar çok olmasını istediğim şey var ki. Hayaller, hayaller, hayaller .... Herkes öyle değil midir zaten? Yeni bir başlangıçın hayatımızı değiştireceğine inanmaz mıyız ?
Konudan konuya atlıyorum kusura bakmayın :)Bu arada dün akşam bağdat caddesinde yürürken bir baktım Vakko'yu hediye paketi yapmışlar :) Süperdii. Bende böyle bir ev istiyorum. Olmazmı ki??? :))) Şaka maka şimdiye kadar gördüğüm en iyi yeni yıl için mağaza konsepti. Sadece karlar eksik... :))


Ahh birde yeni yılda şöyle koksam :) Çok istiyorum bu parfümü. Almazsam çatlıcam :) Ama önümüzdeki ayı beklemem şart :((((

You Might Also Like

2 yorum

  1. bütün dilekleriinin yerine gelmesi dileğiyle canım

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım, hepimizin istekleri dilekleri umarım gerçekleşir ;)

    YanıtlaSil