Source Naturals Serum ve Biotin

15:14:00

HEDİYE ÇEKİLİŞİME KATILMAK İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ...

Öncelikle herkesin mübarek Kurban Bayramını kutlarım. Herkese sevdikleriyle birlikte güzel bayramlar dilerim.
Ne zamandır aklımda bu serumlar ve Biotin kapsülleri var. İherb 'den sipariş vermeyi düşünüyorum. İlk kırışıklıklar için, cildi daha nemli, sağlıklı ve gergin göstersin diye. Tamamıyla doğal içerikli ürünler.
Merak ediyorum , içinizde kullanan arkadaşlar var mı?
Bu veya türevi ürünleri???




Biotin'i de kırılan tırnaklarım ve saçlar için istiyorum :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. Biotin konusunda kararsız kalmış durumdayım hangi markaları önerirsiniz acaba

    YanıtlaSil
  2. merhabalar cnm öncelikle, bu tarz ürünlerin doktor kontrolünde alındığını biliyorum. aslında doktor ne önerirse. ama benim bildiğim NOW, ve SOLGAR var ;)

    YanıtlaSil