Clinique Neyi Vaad Ediyordu Acaba ???

14:48:00

"Güzel Bir Cilt Yaratılabilir Mi ?" - "Evet"
Slogan bu değil miydi? Yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum ? Tabiki bu slogana bakıp almadım ama bu kadarda basbas bağırıyorsan etkilerinde olacak arkadaşşş... Etkisi var evet... Kesinlikle cilt yapısını bozmakta üzerine tanımıyorum.


Benim bu ürünlere başlamadan önce cildimde hiç bir problemim yoktu. Ne sivilce, ne kuruluk, ne soyulma... Bunu aldıktan sonra bunların hepsi kendini göstermeye başladı. Cildimin resmen yapısı değişti. Acayip kurutuyor birkere. Yüzüm devamlı pütür pütür ve devamlı bir soyulma mevcut. Ve yanında hergün pırtlayan minik minik sivilceler. Nereden bulaştım acaba diyorum bu ürünlere.. Neden mi çünkü makyaj ürünlerini severim Clinique'nin. Hiç bir problemle karşılaşmadım. Güvendim, makyaj ürünlerinden bu kadar memnun kaldım mutlaka cilt bakımı da güzeldir diye. Nereden bilebilirdim ki.
Belki bana yanlış seriyi verdiler bilemiyorum ama bunları alırken benimle ilgilenen arkadaşın sorumluluğunda değil mi bu olay???Madem uzman,  Ben mi yanılıyorum???
Sırf belki ilk seferlerde böyle oluyordur diye inatla devam ettim. Bi yerde durur herhalde soyulmalar, kurumalar. Şişenin sonuna geldim neredeyse hala aynı. Artık bitsin diye herşeyi bununla yıkar oldum. Bi bitmedi gitti...
Karma ciltli arkadaşlara kesinlikle önermiyorum. Cilt yapınızı bozmayın. SAKIN...
Ama bu ürünlerden memnun olan arkadaşlarda var tabiki. Bunu da göz ardı etmemek lazım. Herkeste aynı etkiyi yapmayabilir.

Kullanan arkadaşlar, sizde bu şekilde bir problem yarattı mı???

You Might Also Like

15 yorum

  1. Çok can sıkıcı bir durum demekki Her cilde iyi gelmiyor :/

    YanıtlaSil
  2. bnm cildim kuru. likit sabunun kuru ciltler için olanını kullanıyorum,çok memnunum,cildimi düzene soktu diyebilirim. üzüldüm senin cildini bozmasına. bitmesini beklemeden uzaklaş bence.

    YanıtlaSil
  3. Chunli, maalesef iyi gelmedi hayatım. Nefret ettim o derece yani:S
    xesrax, sana iyi gelmesine cidden çok sevindim. şimdilik toparlamaya çalışıyorum cildimi. bıraktım fırça mırça yıkıyorum sabunuyla artık :D

    YanıtlaSil
  4. likit sabunu ben de kullanıyorum ve ondan memnunum
    3 numaralı toniği ben de kullandım bir süre,buram buram alkol kokuyordu,çok kötü etkilemedi beni ama düzeltmedi de
    benim cildim epey yağlı;senin nasıl

    YanıtlaSil
  5. Canım toniği sürdüğümde yanıyorum zaten kıpkırmızı oluyorum alkolden :) Benim cildim yağlı değil hatta T bölgem hafif yağlı ama çok değil. yanaklarım kuru, karma maalesef benim cilt.

    YanıtlaSil
  6. sanırım karma ciltlere 2 numara veriyorlardı sanırım yanlış hatırlamıyorsam

    önemi yok gerçi alkollu şeylerden;ileri yaşlar için koşarak uzaklaşmak gerek

    YanıtlaSil
  7. olabilir canım. bu seri fazla ağır geldi bana. cildim gerildi kurudu pullanma falan. kaç kere nemlendirici sürüyordum üstüste o bile yetmiyordu düşün artık:)
    Yok bi daha asla almam buram buram alkolü. Lancaster ve Clarins kullanıyordum ben mis gibi neden bıraktıysam sanki :(

    YanıtlaSil
  8. meraba, gordugum uzere tonik 3 ve liquid soap for oily skin almissin. Guzellik uzmanin(paula begoun)yazdigi bir kitapta okumustum clinique'in 3 adim serisinden cilde iyi gelecek olanlari sadece mild tonic(hassas ciltler icin yaziyor ama kanmayin icinde sivilceler ve yaglanma icin salisilik asit var herkes kullanabilir) ve liquid soap mild(normal ve yagli cilt icin) veya extra mild(bu kuru ciltler icin, icinde dogal yaglar var) uygunmus. Ozellikle belirtiyor toniklerde 1,2,3 ve 4 asiri alkollu cilde cok zararli, liquid soap for oily skin'de de menthol var bu da yine zararli. Insallah yardimci olmusumdur.
    Ben liquid mild soap ve mild tonic kullaniyorum cildim yagli nemlendiricisini kullanmiyorum. Simdilik bir sorunla karsilasmadim.
    Laden

    YanıtlaSil
  9. Laden çok teşekkür ederim canım öncelikle verdiğin bilgiler için. Yazımdada söylediğim gibi uzman arkadaş bana ürünleri verirken yanlış yönlendirme yaptı galiba. Ama ağzım yandı bi kere, bir daha clinique 'in bu serilerine bulaşacağımı düşünmüyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de ayni urunleri kullandim ve yuzunde cok nadir sivilce cikan ben birsuru sivilceyle ugrasmak zorunda kaldim! Insan sanki yuzune saf alkol suruyormus gibi bir his birakiyor ve kokusu da berbat. Bu felaketten sonra Yves Rocher'in sebo specific tonigine yana yakila geri dondum ve cok memnunum:) Insallah sizin de bir an once cildiniz saglikli haline doner, sevgiler

    YanıtlaSil
  11. B@Modest Closet, aynen bende canım çok nadir sivilce çıkar ve gider. her sabah yeni bir sivilceyle uyandım resmen sinirlerim bozuldu. Bende galiba Clarins veya Lancester'a döneceğim. Yves Rocher'ı merak da ediyorum, sebo specific tonıque nasıl ciltler için peki canım?

    YanıtlaSil
  12. Ben yaklasik 3 senedir kullaniyorum Yves Rocher'i. Cildim mevsime gore degisiyor aslinda. Yazin bayagi yagli olur, su anda normal gibi ama yanaklarim ara ara kuruyor (yasadigim yerin havasi cok kuru ve soguk). Sebo specific serisi de yagli ve karma ciltler icin. Ben 3 arkadasima da onerdim hepsi cok cok memnun kaldilar. Hatta kullanan arkadaslarimdan birinin cildi cok hassas olmasina ragmen hic zarar vermedi. Ozellikle blemish kremi yagli ciltlere cok iyi geliyor (Ve yanilmiyorsam Allure 2008 en iyi losyon odulunu almisti). Benim su anda cildim (duzenli olarak yuz temizleme jeli, tonigi ve losyonunu kullandigim surece) ne kuru ne yagli, cok memnunum yani :) Ara ara farkli markalar deniyim dedim (Vichy, The Body Shop,Clinique, L'oreal) ama hep bu seriye geri dondum. Ozellikle Clinique'den sonra dersimi aldim :) Eger yanilmiyorsam Yves Rocher'de deneme boyu setleri olmasi lazimdi, mutlaka tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  13. Bende memnun kalmadım jelden.yüzümü durulayana kadare bile dayanamıyordum yanmasına.üstelik yağlı cildim geriliyordu.şimdi biotherm aldım ama henüz açmadım.Umarım iyidir.clarins kullanmıştım.O da başarlı bir üründü.

    YanıtlaSil
  14. biotherm in ürünlerini promosyon diye zorla aldırdı diyebilirim bana görevli kız ama ben hiç memnun kalmadım halbuki cildiyecimde biothermi öenrmişti makyaj ürünlerindede kullanıyoum ama kanmamak lazım. kesinlikle onların sorumluluğunda aslında istemiyorum memnun kalmadım diip para iadesine kadar gidebilirsin ama kim uğaşır işte.

    YanıtlaSil
  15. kesinlikle canım.uğraşmak istemediğimden elimde patladılar. kullanmadım çöpe attım gitti. İnsanları hep yanlış yönlendiriyorlar.
    Biotherm'in de sadece aquasource kremini kullanmıştım. iyi hoştu, ama öyle aman amanda bi krem değildi günü kurtarır cinstendi.
    Bıraksalar bizi kendimize eminim cildimiz için en iyisini buluruz ;)

    YanıtlaSil