Avon - Far Away ve OutSpoken

21:15:00

İyi Akşamlar...

Bugün güne çok geç başladım ben. Saat 17:00 gibi işe geldim düşünün artık :):) Senede bir kere olur böyle birşey  o da bana denk geldi :) 

Bugün geç geleceğim diye Cuma Pazarı faslı yaptım. Neler var diye. Avon standına baktım Far Away vucüt losyonu ve parfümü var, ayrıca Fergie OutSpoken' nın da sadece vucüt losyonu mevcut. Bir deneyeyim diye aldım. Ben genel de Avonu pek tercih etmem. Sakın yanlış anlaşılmasın, çevremde Avon satış temsilcisi yok. Ve ten- makyaj ürünlerinde Avonu tercih etmiyorum.Birde ben sipariş veripte beklemeyi fazla sevmiyorum :) Sadece bir kaç parfüm, losyon, far   ve ruj deneyimim oldu o kadar. Aslında bayada olmuş yaa :D İşyerinde öyle losyonları sürdüm elime, kokuları güzel. Ayrıca ellerim yumuşacık ipek gibi oldular şimdi. Şekerli gibi sanki. Immmm severim ben şekerli kokuları :)



You Might Also Like

0 yorum