Shoes Like Candy

11:43:00

Uzunca bir aradan sonra yine buradayım ;) Eğer farkettiyseniz bloğumda kapalıydı. Bu konuyu es geçmek istiyorum...

Neler mi yaptım??? Hiç bişi :) Bildiğiniz tempo, iş- ev arası mekik dokumalar. Gerçi işyerinde bi kaç action var ama atlatıyoruz yavaş yavaş :) 
Bir de dönem başladı, dersler başladı son sürat, ama ben hala kapak açıp bakmadım desem :) Amaaan daha çok var ara sınavlara  :))) Ama yanlış anlaşılmasın, okuyan öğrenci arkadaşlarım var. Yanlış örnek olmak istemem. Ben üniversiteyi çoktan bitirdim, yüksek yapıyorum, işle birlikte biraz zor oluyo. Bütün tembelliğim ondan... Sakın siz derslerinizi aksatmayın.
Bu arada blog blog dolaşırken bi linke denk geldim, açtımmmm... 
Aman allahım, bu ayakkabılar bildiğin Candy Shop'ta ki Candy'ler :)





Bunlarda bayıldığım bir diğer tasarım harikası ayakkabılar;




Buradan bütün modellere ulaşabilirsiniz.  CANDYLAND
  

You Might Also Like

0 yorum