Ne Giymiştim 19 :)

17:28:00

Dün bizim için çok yoğun geçti. Rafetle Sabiha Gökçen'e gidip Burak'ı karşıladık. Erzincandan görevden geliyordu. Şu son terör olayları yüzünden :S Onu alıp alışverişe gittik sadece 2 saat zamanımız vardı. Eee bizim klasik mekanımız Palladium :) Gözlük ıvır zıvır falan aldık, Burak Bey'i Adanaya yolladık tekrar Sabiha'ya dönüp:) Ordan tekrar dön :) Dedim "Hayatım kahve mahve bişiler içelim"... Caddeye yollandık... Azıcık yürüdük, azıcık oturduk, azıcık yedik... Sonra ben dolaşırken Aşk-ı Memnu'nun müziğini duydum... Eyvahhhhhhh...Rafet koş koş Aşkı Memnu vardı bugün diyerekten apar topar eve döndük :) İşte dün ki ben :)


Tunik : Bershka 
Jean Etek : Mc Kenzy
Kemer : Batik
Ayakkabı : Bershka
Saat : Asortie

You Might Also Like

4 yorum

  1. ayakkabına bayılldım harika sende ölesin :D tatlım izninle yazılarını çok sevdin seni izlemeye alıyorum tatlım banada bekliyorum seni sevgiler
    http://ikimiz-2.blogspot.com/
    http://modadunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok tşk ederim canım. Hemen bakıorum bloğuna ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu posta kaç kere yorum için geldim hatta ayakkabılarını tek yayınladıgın post da dahil açmadı. şimdi açtı blogun.

    Bershka'da denemiş bayılmış ama cokyüksek oldugu için vazgeçmiştim. Çok tatlılar keyifle kullan papilerini

    YanıtlaSil
  4. niye öyle yaptı ki blog acep :S acemiyim bu konuda accık :)
    çok tşk ederim canım daha güzelleri sana inş ;)ben de ilk denediğimde yüksek gelmişti şimdi alıştım, sekiyorum resmen üstünde :D

    YanıtlaSil