Ne Giymiştim - 13 :) Griler İçindeyim

09:39:00

Herkese kocamannnn bir GÜNAYDINNNNN... Bu sabah 6'da kalkmış olmama rağmen neşem, enerjim yerinde hayırdır??? :) Belkide şu an da dinlediğim müziklerinde etkileri vardır. Ne mi dinliyorsun dediğinizi duyar gibiyim :) "Kato - Its my life ".Player şimdi müzik atladı, sıradaaa "Krafft Dj Team - Ze Bass" .
Seviyorum böyle hoplamalık, zıplamalık, Club'lık şarkıları :)

Jean : New Look 
Askılı Badi : Zara
Badi : Bershka
Babet : Enes Ayakkabı

You Might Also Like

8 yorum

  1. çok cici :) rahat ve şık ;) mutlu pazarlar :)

    YanıtlaSil
  2. cicibebe, tşk ederim.rahat ahh ne özlemişim dümdüz tabanı:)

    YanıtlaSil
  3. babetlerr ne tatlıymış öylee cnm çok sekersin yine..

    YanıtlaSil
  4. princess,çok tşk ederim hayatım :)

    YanıtlaSil
  5. pantolonun rengine bayildim, cok hos gorunuyoooo :)

    YanıtlaSil
  6. çooook tşk ederim tatlımmmm :) Beğenmene çok sevindim

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuşsun yine herzamanki gibi zevkli seçimler ama birde şu güzel yüzü boyamasan bence erkek arkadaşınla bu konuyu tekrar ılımlı bir şekilde masaya yatır :D yada sadece beden kısmının fotlarını çekebilrisin...

    YanıtlaSil
  8. İlke, çok tşk ederim cnm. Kesinlikle bu konuyu tekrar konuşmam gerekiyo bizim beyfendiyle:) Gerçi girip bakıo okuyodurda :D

    YanıtlaSil