Cilt Bakımında Kullandığım Ürünlerden Bazıları

10:20:00

Geçtiğimiz pazartesiyi kendime cilt bakım günü ilan ettim :) Aynaya baktığım sanki yüzümde canlılık, aydınlık yokmuş gibi hissediyordum.
*İlk önce Avonun pirinçli pürüzsüzleştirici maskesini uyguladım temizlenmiş cildime. Kuruduğu zaman böyle maskeyi soyarak çıkartıyorsunuz. Hafifte olsa bi pürüzsüzlük hissettirdiği doğru :) Öyle aman aman etkili değil :)
*Daha sonra benim favorilerimden biri olan Lancester Flash Purity Mask 'ı sürdüm. Yaklaşık bi 20 dk kadar yüzümde kurumasını bekledim. Zaten mimik falan yapamıyorsunuz kuruyunca :) En ufak konusma ve gülmede çatlamaya başlıyo,oluşan görüntü komik ve sanki Avatar filminden fırlamış gibi oluyo :D Yanlız bu maske için bir sihirbaz diyebilirim. Özellikle eğer cildinde akne sorunu olan arkadaşlar varsa kesinlikle öneririm. Etkilerine siz bile inanamayabilirsiniz.
* Ardından heryerde satılan Nivea Arındırıcı maskeyi uyguladım. Kıvam olarak daha yumuşak ve yüzünüzde 5 dk tutmak yeterli oluyo. Yüzde durduğu sürece hafif bi yanma hissediyorsunuz.

Peki ya sonrasında; arınmış, aydınlık, üzerindeki o sis perdesi aralanmış bir cilt  :D

You Might Also Like

0 yorum