Ada Sahillerinde Bekliyorummmmm :) Ne giymiştim - 6

13:33:00

2 günlük iznimi azıcık kafa dinlemek amacıyla rafiyle Büyükada da geçirdik :) Hem dinlendirici hemde bir o kadar yorucuydu. Ne zamandır bisiklete binmemiştim şöyle dağ-tepe-bayır :D Bacaklarıımmmm, totommmm offf fena halde ağrıyo :) Azıcıkda amele yanığım var ama olsun değişiklik değişikliktir :)


Elbise : Cuma pazarından Burada
Hırka : Bakırköy Mi&So
Babet : Bakırköy Joli
Çanta : Valla markasını şimdi hatırlayamadım :)
Taç : Orjinal ada papatyası :D

Bu da okuyan herkese benden gelsin:) Şu sıcak günlerimizde azıcık içimizi serinletmek amacıyla Büyükada Kahve Dünyasından :D

You Might Also Like

8 yorum

  1. sende kahvede cok güzel görünüyor...
    cok canım çekti...

    YanıtlaSil
  2. çok tşk ederim tatlım... Bende resimlere bakarken canım çekti tekrar :D Hemen burayada ekledim :)

    YanıtlaSil
  3. çok iyi geldi bu post. ben de adaya gitmek istiyorum. elbise güzelmiş.

    YanıtlaSil
  4. rosein çok tşk ederim canım. Mutlaka git ama haftaiçi gidin aşırı kalabalık oluyo daralırsınız :)

    YanıtlaSil
  5. üpersin bebekim.. beyaz gözlüğümüzü de gördük emen:) kahve dunyası ankarada da var , bayılıyom ben oraya.. sacların cok guzel, halis muhlıs ada papatyaları yakısmıs:)

    YanıtlaSil
  6. çok tşk ederim güneşcim:) beyaz gözlüksüz olmassss :D kahve dünyasının kahve çekirdekli minik topları varya ölüyom onlara ölüyom resmen :D

    YanıtlaSil
  7. TCok yakısmıs... Papatyalarla seviyor sevmiyor yaptın mı :)))

    YanıtlaSil
  8. tşk ederim canım. Yaptım tabe yapmam mı :)

    YanıtlaSil