Seval Spor ' da :)

11:35:00

Ayyy çok fenalardayım. Her yerim feci şekilde hamlanmış durumda:) Acayip ağrılar çekiyorum. O da daha iki gündür rafiyle spora başladık. Ama bütün kaslarım tutulmuş durumda :)
Yaz geldi dedik:) Azıcık formda olalım dedik:) Parayı yatırdık :) İnsan kendi kendine bilerek parasıyla acı çektirir mi yahu :)
Şaka bi yana, bi kaç gündür spora başladım kızlar Göztepe yeni açılan bir fitness ve pilates salonu. Şimdilik acılarla dolu geçiyo (ya o bacak çalıstıran alet nedir öle? dedim dizlerimden altı koptu herhalde:)) ama senelerdir sporun 's' sini yapmıyorum. Açılırım herhalde bu haftadan sonra iyice. Hocaya sordum dedim her yerim ağrıo gelmesemiydim acaba ? ('evet' dese hemen kaçıp sıvışcam :) )  "çivi çiviyi söker" dedi. 10'ar taneden 2 set yaptıklarımı set başına 15'e çıkarttı :) Allahhhh dedim :)

You Might Also Like

0 yorum