Ne Giymiştim - 4 Beyaz Fırfırlı Gömleğim

13:57:00

Bu gömleği Bakırköy'deki adını bilmediğim -direk No Name diye nitelendirebiliriz- bi mağazadan almıştım. Yanlış hatırlamıyorsam 30 civarı bi fiyatı vardı. Bugün onu giydim. Sıradan olan iş kıyafetlerine fırfırlarla yada bilumum türevi şekillerle hareket katmak mümkün. Bu arada gömlekte, t-shirt'de  manyak gibi beyaz tercih ediyorum. Ne olacak bu beyaz takıntım bilmem :) Bu arada kemer yerinde normalde aynı kumaştan kuşağı vardı. Onu çıkardım bir elbisemin kemerini kullandım :)
Saçlarımda açıktı, ama cok uzun, maalesef darlanıyorum.(Bu kelimede bana okul yıllarımdan kalmadır. Trabzon KTÜ'de okudumda, 4 senem orada geçti :) ) Ondan öyle gelişigüzel ensede toplandığı için pardon :) Herhangi bir görüntü kirliliğine sebebiyet vermek istemem :)

You Might Also Like

0 yorum