Seval Pazar Pazar Yollarda ve Derssss:)

14:15:00

Pazar Günü hiç işe gidilir mi ya demeyin:) İşte buyrunuz ben, her pazar nerdeyse işteyim :) Sabah bi kaç bişe yazdım. Şimdide dersten sıkıldım devam ediyorum. Ya kim bana dedi Yüksek Lisans yap diye :) Resmen beynim döndü :) Tabi hiç bilmediğin bi alanda yaparsan böyle bön bön bakarsın bunlarda ne yaaaa diye :) Hayatımda görmedim ben muhasebe, pazarlama :) Ben okumuşum İstatistik ve Bilgisayar Bilimleri, yapıoruz Yükseği MBA' de , manyağım ben valla :)










Zaten bunlar yüzünden kitabımda yarıda kaldı :) Kitabımda KAYIP SEMBOL. Dan Brown 'ın, Da vinci'sini, Melekler ve Şeytanlarını, İhanet Noktasını okudum ve hayranıyım. Nasıl sürükleyici, nasıl, anlatamam. Elimden bırakamıyorum bu adamın kitaplarını okurken. Müthiş bir zeka, müthiş bir senaryo, müthiş bir araştırma ürünü hepsi. Bazen gerçek olduklarını düşünüyor insan, okurken o olay zincirinin içinde gibi hissediyorum kendimi. Adam yaşatıyor yaaaaa..

You Might Also Like

0 yorum