Clinique Super Powder (Double Face Powder)-02 Matte Beige

15:06:00

Ta ta ta taaaam :)
Evetttt benim 2 yıldır kaç tane bitirdiğimi hatırlamadığım pudram :) Her seferinde değişik markalara bakarım acaba değiştirsem mi diye. Ama dön dolaş aynısını alır çıkarım. Peki sebep ?
Çünkü hiç biri bunun kadar kapatıcı ve satenimsi gelmiyo bana. Kapatılığı çok yerinde ve şahane. Altına sıvı fondöten kullanmaya gerek kamıyor. Tek başına yeterli oluyor. Biraz nemlendirici üzerine bunu sür ve çık. Herkes cildin ne kadar güzel görünüyor diyor bana. Fondöten üzerine kullanacaksam eğer, fırçayla alıp uyguluyorum tek kelimeyle mükemmel oluyor. 02 matte beige rengi de bana tam anlamıyla cuk diye oturuyor. Ayrıca kaç senedir yüzümde ne bir sivilceydi nede bir pütürdü kesinlikle yapmadı.
Bu yazımda terracotayı gösterirken koyduğum resimde, tenimde bu pudra var. Fiyatı da 53 tl idi en son. Bazen indirimi oluyor 40 küsürlere düşüyor. Deneyin derim.

You Might Also Like

0 yorum