Artık Bende Bir ÇAKMAAAA SARIŞINN OLDUMMM :)

19:32:00

Pazartesi günü randevum üzerine yeni kuaförüm Sayanora'ya gittim.Bu arada Anadolu Yakasında oturanlara kesinlikle tavsiye ederim. Bende Florya Mali'den sonra bir türlü kuaför tutturamamıştım. Burayı tesadüfi buldum ve uzun bir süre, bir aksilik çıkmazsa bırakmayıda düşünmüyorum. 3 keredir gidiyorum. Benimle Engin Bey ilgileniyor. Bu seferde ya saçlarımın rengini koyultacaktım, yada ara ara açtırmayı, baleyaj yaptırmayı düşünüyordum. Tek istediğim karamel saçlarımdan kurtulmaktı. Çünkü içinde Kuaförüm Engin Bey'e göre bakırlık; bana göre kızıllık, turunculuklar vardı :) Göz farkı işte, bakmak var, baakmak var :))
Sonuçta bi saç çıktı ki benden bildiğin çakma sarışın oldum :) Bundan öncede attırmıştım sarılar ama bu kadar yoğun değildi. Şimdi bildiğin sarı yaaa :) Ama herkes çoook beğendi. Hiç tahmin etmezdik sana yakışacağını diyorlar. Çünkü ben buğday tenli, karakaş, karagöz biriyim. Ama oldu yaaa :) oldu bu güzel oldu :) Bi süre böyle giderim herhalde :)
Bu arada Sayanora Kuaför ' ün fiyatlarına buradan ulaşabilirsiniz.

You Might Also Like

0 yorum