Golden Rose Paris Ojecikler ve Minik Dove Kremcik :)

14:06:00

Dün yine yolda yürürken, her kozmetikçinin önünden geçerken yaptığım gibi ojelere daldım... Bunlardan bir sürü alıyorum her seferinde. Çünkü renkleri çok tatlı yaaa :) Birde kullanıyorum bozulunca atıyorum hemen. Bir sürü para veripte bozmaktansa bunlarda işimi görüyo sonuçta. Hem de Golden Rose un bu Paris serisi gerçekten güzel. Şekil olarakta tatlı, Eiffel kulesi gibi :) Sürümü de rahat. Siz de benim gibi çift kat sürmeyi sevmiyorsanız tercih edebilirsiniz. Çünkü tek seferde, biraz fazla alırsanız, gayet yoğun bir renk veriyor.


İşyerinde ufacık bir arada hemen sürmeye başladım şu soldan 3. ojeyi. Çok tatlı, şeker bir pembe ve sezonun renklerinden. Bizim Oya' da benden önce kırmızı sürmüştü. Bende görünce tutturdu ben kırmızıları silip bunu sürücem diye. Dedim "bence kırmızı iyi duruyo sürme" :) 
Ahh ahh dinlemedi ki, yalanımı da yemedi :) Eller ikiz gibi geziyoruz aynı ofisin içinde:)


Arkasından kremleme işlemine geçtik. Ben Watsonsta çantamda taşıyacağım küçüklükte bir krem ararken Dove'un şirin minik görünümlü kremini bulmuştum. Gerçi pek bir beklentim yoktu. Ama malum kış mevsimindeyiz, soğukta dışarıda bazen krem ihtiyacı hissediyorum. Boyut olarakta küçük olduğu için alayım dedim. En azından anı kurtarır diye. Ama beni şaşırttı gerçekten. Çok güzel bir kokusu var ve sürüldüğünde anında emiliyor ve ellerimi yumuşacık yapıyo. Sevgili Oya ' cığında elleri devamlı kuruyo. Bir gün sür diye vermiştim, çok hoşuna gitti onunda. Dün almış o da, benim Dove 'cuğumu sürünüyo :)


You Might Also Like

0 yorum